Alla inlägg den 11 augusti 2016

Av Filippa Samuelsson - 11 augusti 2016 22:50

asså ja e en tjej på 12 år.12 jävla år. Fast ganska ofta känner ja mig som 15-16.e inte ett barn längre .Alla i min klass leker o håller på förutom ja .ja ba sitter o chillar .                                                                    just nu lider ja av stress, ångest, panikångest o är i en liten deprition  mm .orkar fan inte mer .....alla tjatar o låter mig typ aldrig va .när t.ex nån går bort er sviker så byggs de ba på ...kan ba börja gråta när som helst om ja tänker på de ...                                                                             har en kontakt familj oxå .har varit där varannan helg i typ 2 år. trivs jätte bra där o de e verkligen min anndra familj. fick höra i morse att de kke ska avslutas om typ 3 månader .                                             vafan ska ja göra då. orkar inte va hemma för mammas kille som inte e min pappa e helt dum i huvudet om ja får säga min åsikt. han ber t.ex mej o min syster ta varsin kniv o aaaa.helt dum i huvudet asså me anndra ord .                                                                                               mår jävligt dåligt o så men men man får ta livet som de kommer .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards